en andra chans

Jag vill tipsa om ett program, ett program som får mig att börja gråta efter varenda avsnitt. Det heter En andra chans. Det handlar om fyra personer som har varit med om hemska olykor som fick en andra chans här i livet, något dom är mycket tacksamma för.
Det var en kille som var förlamad från halsen och ner. Han andades äns inte själv utan han fick ha rör utanför som hjälpte till. Han kunde inte äta själv, inte duscha, inte sätta på sig kläder eller läsa en bok själv. Utan han var tvungen att ha hjälp med allting. Jag får så ont i hjärtat när jag ser sådant. Men dom på svt frågade en fråga till honom, dom frågade vad hanns dröm var om 10 år. Han svarade, att han skulle ha en dotter. Sen log han. Jag började grina, tror inte jag gråtit framfört tvn så mycket som jag gjorde då. Och det var inte bara det utan jag var hemma hos min syster och passa två barn samtidigt det hände. Dom kolla på mig och fråga om jag hade ont någonstans. Haha så söta dom är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0