måndag

Min morgon började med att jag vakan av att solen lyste klart på himlen så jag skynda mig ut för att ligga i solen en stund innan jag var tvungen att gå till jobbet. Var inte en sån lyckad dag där efter som en liten ficka som nyss fyllt ett år bajsa ner både mig och henne, inte så rockig. Så vi fick ta en sväng in i duschen också. Sen så har jag vart på middag hemma hos familjen Borén! Tyvär så glömde jag kameran så inga bilder idag. Men blev att övningsköra med båten hela kvällen tillsammans med Ida och det gick faktiskt riktigt bra för henne ;) Var säkert ute och körde i två timmar. Men ska lägga mig för ska upp och jobba i morgon. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: ida

haha jobba...

2011-08-02 @ 00:24:14
URL: http://luminaryy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0