SVAR!

Passar dina trosor du köpte i storlek 42 än? hahaha
Nej det gör dom inte som tur är, och vi får hoppas på att dom aldrig kommeer att göra det heller;)

Varför är jag bäst? (jag alltså)
För att du är du och ingen annan:)

Varför härmar du mig med frågestund?
Tyckte att dev var en bra idé också för att jag inte hade något att skriva om just då.

Varför skriver jag varför i början på allting?
Ska jag vara ärlig? Jag har inte den blekaste.

Vad har du gjort idag, har inte hört av dig på ett tag.
Idag har jag legat ute i solen och läst en väldigt bra bok som heter Ellas Mode. Kan inte lägga ifrån mig den! Och nu är klockan 22:05 och jag är hos min syster och är barnvakt, så har inte hunnit med så mycket idag.

Vad planerar du att köpa härnäst? (lista)
Oj den var svår.. Finns så mycket jag behöver nu till hösten! Men jag behöver en snygg skinjacka och ett par snygga jeans och massa skjortor ;D Och en stickad tröja..

Vad vill du ändra på dig själv? DU MÅSTE VÄLJA EN SAK
Jag är nöjd med mig själv det är jag, så det finns inte något jag vill ändra på min kropp precis men jag önskar att jag inte hade så tjockt hår. Är extremt jobbigt ibland. Speciellt när man vill platta det för då tar det ett tag.

Kan inte du laga mat åt mig snart? (3 rätters helst)
Nej det blir inte försen efter vintern;)

Kan inte du lägga upp bilder från när du var i London?
Jo det skulle jag väl kunna göra haha!

Vilket är ditt favorittuggummi?
Jag tuggar inte tuggummi så ofta, händer ibland om jag har pengar till det eller om jag blir bjuden. Men det finns ett med melonsmak och den är god. Älskar ju melon!

Varför frågar jag dig frågor, jag vet nästan allt om dig ju?
Frågan är varför du ställer så dumma frågor?:s

Varför följde inte du med mig till tandläkaren i 7:an?:s
Inga kommentarer..

Varför tycker vi (greta) gjeta är så kul att säga på fyllan?
Har vi någonsin sagt det? När isf?:)

Varför viker vi oss dubbla när vi skrattar du och jag?
HAHA!

Varför hatar jag din katt?
För att hon hatar dig:)

För att hon är ful/svart/läskig/att jag alltid trampar i hennes mat/hon rivs vad tror du?
Du kan va ful

Vad går du på för skola?
Jag gär på Kyrkebyskolan i Arvika och ska börja 9:an nu efter sommar lovet:)

Vad läser du för bloggar?
Det är många olika slags bloggar. Men brukar läsa Kissies, Kenza´s och Frida Grahns blogg. Sen gillar jag Victoria Törnegrens blogg! Sen så läser jag många mindre bloggar.
Bästa mine ifrån sommaren 2011?
Haft många roliga minnen den hära sommaren. Svårt att välja! Men det är nog under Hamnfesten, var mycket bra musik och trevliga människor överallt. Har många roliga minnen med han jag älskar också:)

Hur ser din familj ut ?
Jag har en mamma och en storasyster på 20 år jag bor tillsammans med hemma. Har även en katt som ni kanske har förstått. Min pappa bor i Stockholm så när jag har tid så brukar vi åka upp och hälsa på men han kommer även ofta hit. Han kommer nu till helgen och jag längtar!
Sen har jag en äldre syster på 30 år som är förlovad som har två barn. En på 3 och en på 1 år. Så jag är alltså moster och gudmor till en utav dom. Sen har jag en underbar pojkvänn!
Favorit citat ?
Det vet jag faktiskt inte, kommer inte på något jämt nu. Men det dära med att alltid följa sina drömmar, det gillar jag :)'
Närmaste vänner ?
Vänner? Nej för mig är det bara en och kommer bara vara en. Hon heter Ida och har också en blogg! Checka in den nu när ni ändå är här. Nej men hon är något utav det bästa jag har :)
Hur länge har du och din kille varit tillsammans ? Ni är jätte söta tillsammans!
Tack så mycket! Jo den 29 juli det hära året fira vi ett halft år så vi har väl vart ihop i 6 månader och 13 dagar om jag räknat rätt:)
Hur gammal är du ?
Jag är 15 år gammal och fyller 16 i Februari nästa år :)







 














 









Kommentarer
Postat av: Ida(luminaryy.blogg.se)

like i caare liksom, puss på dig

2011-08-12 @ 10:36:34
URL: http://luminaryy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0