an amazing place +

Jag vet inte riktigt vad det är med mig men jag börjar faktiskt längta till sommaren nu! Tänk när man kan sätta på sig kortbyxorna och spinga ut i det fina vädret. När man kan åka båt och åka runt på festivaler. Då man shoppar slut på alla sina pengar på olika former färger av bikinis. När man kan gå ut en kväll och äta gott men några vänner och sitta där hur länge man vill för att man vet att man inte kommer behöver gå upp halv sju på morgonen för att gå till skolan! Det är livet. Kanske går jag för fort fram? Men det är alltid så, att när det är sommar vill man ha vinter och när det är vinter vill man ha sommar. Men ska försöka ta en årstid i taget nu och njuta fram till att tomten kommer. Sen kan vinter få gå över till sommar om den vill:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0