1 december +

1. Brunch på Cousin cousin med älsklingen. 2. Pepparkaksbak 3. Jag i min nya jacka! 4. Julpyntat till 1:advent. 5. Resultatet av min och Måns kreaktiva sida.
 
Börja mårgonen med att tända lite levande ljus på rumet och göra ordning lite frukost till mig och Måns. Slog på tvn och kollade på julkalendern. Så mysigt! Julen är verkligen här på riktigt nu. På gympan idag var även tomten och hälsa på alla gympabarnen. Så glada dom blev, kul att se! Sen så blev det brunch på Cousin cousin med älskling. Var riktigt god mat där så dit bör ni gå någon gång! Sen har dagen bara flygit iväg, somnade i Måns armar, så himla skönt. Men har var ju självklart tvungen att åka till jobbet så nu sitter jag i myskläder berädd på att läsa mig igenom lite läxor.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0