9 december 2012 +

 
Hej på er! Har haft en jätte mysig helg i Göteborg med världens bästa Måns. Haft det super bra med allt jul mys på stan. Har shoppat en massa julklappar till både familjen och mig själv! Bilder kommer. Julmarknade på Liseberg var också trevlig, vann ju en massa choklad som vi fick släpa med på tåget hem, haha! Sen har jag ju ätit gott och bara haft det bra hela helgen helt änkelt. Passa även på att träffa en gammal vän, härligt att höra att hon mår bra i stors staden. Sen vill jag även rekommendera er om en film ni bara måste se nu under julen, den var så himla bra så att jag vill se den igen ''De fem legenderna'' var hur bra som helst!
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Du verkar ha haft en toppen helg lillasyster !
KUL ATT SE . Kärlek

2012-12-10 @ 04:42:18
URL: http://maerixon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0