the good scents +

ESCADA, fick jag av älsklingen för ett tag sedan och den luktar underbart! // RIHANNA är den parfymen jag brukar använda när jag går ut och ha kul // SJP NYC är perfekt när man ska träffa pojkvännen // ENDLESS LOVE är en stor favorit efter ett varmt bad att smörja in sig i, luktar så gott att jag inte vill använda den så den tar slut! // HOLLISTER är bra de dagarna man är lat och inte orka smörja in sig i body lotion, luktar också underbart! // KICKS perfekt att ha med sig i träningsväskan när man ska duscha efter ett träningspass, har en lukt av jordgubb!
 

Kommentarer
Postat av: Jouline♡

Åh så mycket gott du visar här :)

2013-01-05 @ 02:33:30
URL: http://stylebyjouline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0