estelle & thild +

Idag har jag använt dessa produkter exakt i en månad. Så tänkte berätta vad jag tycker om den. Men tycker faktiskt sånt är väldigt svårt att berätta för ibland vet jag inte ifall jag inbillar mig att det är bättre för att det är en ny produkt som sägs ska vara så bra och verkligen fungera. Till exempel när folk säger till mig att dom har köpt ett nytt schampo som fungerade jätte bra på första tvätten, då blir jag lite fundersam om det verkligen är så eller om man bara tror det eftersom att folk säger att det är bra, haha vilka problem man kan ha. Men jag tycker iallafall att produkterna fungerade jätte bra, dom känns bättre och fräschare i mitt ansikte än vad dom produlterna från NIVEA. Dom produkterna från NIVEA och massa andra ansiksprodukter, dom innehåller ett ämne som täppper porerna i ansiktet och gör så att dom liksom sitter där så man inte kan få bort dom. Men den här kollektionen innehåller bara naturliga ämnen och är ekologiskt. Tro det eller ej men jag känner stor skillnad mellan dessa två märkena på hudvård, så jag tipsar er som har problem med blandanat porer, finnar eller allmänt oren hy att prova denna serie. Finns att köpa på Kicks, om man vill ha ansiktstvätt, ansiksvatten, dagkräm, ögonkräm och en skrubb så går det på ca 900 kronor. Helt klar värt pengarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0