have many wonderful memories with you and more will come +

Igår bjöd Måns med mig på bio så gullig som han är! Vi gick på Cockpit som jag har velat sett, och den var grymt bra. Både jag och Måns skrattade en hel del under filmen:) Köpte även choklad doppade popcorn som är något av min favorit när jag går på bio, så goda! Men efter det bestämmde vi oss för att laga någonting gott, så vi tog vägarna förbi Ica på vägen hem och köpte grillad kykling, advokado och melon. Haha det blev riktigt gott tillsammans. Kvällen var otroligt mysig!

Kommentarer
Postat av: ida

Ja, gör de :) tror verkligen du kan passa i de;) Mysigt!! :)

2012-07-14 @ 18:09:20
URL: http://mysquare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0