NEW IN +

Hejsan! Ny duschad och fräsch tills jag ska upp vid 7 i morgon bitti och åka till jobbet, hurra.. Nej men skönt att käna sina egna pengar. Men idag har jag varit i Karlstad hela dagen med Daniela och Linnea. Köpte lite nytt till garderoben, kändes som att det behövdes.. eller? Känns alltid som det behövs fyllas på med kläder i garderoben fasst att man kanske shoppa för en vecka sen. Men sånt är livet! Men köpte snygga örhängen och en snygg ear cuff på Gina Tricot och ett snyggt vanligt grått linne där ifrån också. Sen en långärmad topp på BikBok med öppen rygg eller vad man ska kalla det och en NY kepps som jag har på mig nu, men haft en trevligt dag btw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0