Just nu:

Har nästan nyss kommit hem så har åtit mammas hemgjorda potatisgrateng med marinerat kött och sallad, var jätte gott och har verkligen saknat mammas mat! Veckan har varit underbar och härlig. Har togit det lungt i solen och bara njutit av värmen. Kommer inte blogga så mycket om det idag för vill jämt bara landa och plocka upp all packning osv. Men innan det så ska jag kolla på ett Revenge avsnitt som jag har missat och till det har jag gjort iordning ett stort glas oboy, det enda som fattas nu är världens finaste pojkvän vid min sida.♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur lång tid tog det innan dina produkter från e.l.f kom?

2012-05-17 @ 14:33:22
Postat av: Elin

Svar till Anonym: Oj det kommer jag inte riktigt ihåg, men tror det tog ungefär en vecka faktiskt:)

2012-05-17 @ 18:45:21
URL: http://itbotc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0