my makeup that I use +

 
          Jag använder mig av en foundation från MARY KAY som är jätte bra! Älskar MARY KEY produkterna. Den här foundation är väldigt tunn och det märks inte att den sitter i ansiktet. Den är inte kletig eller kladdar, utan de sitter väldigt fint i ansiktet och det ser väldigt naturligt ut.
BareMinerals använder jag när jag vill se lite brunare ut i ansiktet. Färgen jag har är ganska så mörk. Sitter också jätte fint. Kan vara svårt att applicera den så det blir jämt eftersom att den är rätt så mörk. Så jag använder den mest under sommaren.
Ett annat puder som jag använder mycket är också från MARY KEY. Den funkar att ha under hela året och ser också väldigt naturligt ut.
CLINIQUE tycker jag har de bärsa concealerna. Täcker väldigt fint!
Använder mig av två olika mascaror. Den ena kommer från Isadora. Tycker den är bra, passar bra till vardags. Sen när jag ska vara lite festligare så använder jag Lancome Hypnose Drama som är jätte bra! Tycker ögonfransarna blir långa och fina. Den klibbar heller inte ihopp sig.
 
När jag väl har på mig läppglans så använder jag ett ifrån Victoria's Secret som jag tycker passar mig jätte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0