cozy +


Tänkte tipsa er om bra filmer och serier jag gillar som man kan se nu när mörktet är påväg! Jag är iallafall en av dom som tyker att det kan vara riktigt skönt och mysigt att bara få vara hemma ibland och sätta på en riktigt bar film och få somna till!
 
The way way back - Efter bara 10 minuter så visste jag att det här skulle bli en av mina favoriter. Den är så fin, bra och härlig på samma gång. Den måste man bara se!

The Heat - Årets komedi film om jag får uttrycka mig så. Två av de bästa skådespelarna som tillsammans gör en sjukt rolig film som får en att skratta så otroligt mycket. Jätte bra verkligen!

Monsters University - Alla som sett Monsters Inc vet ju att man bara måste se Monsters University vilket också var riktigt bra!

Sex And The City - Man tröttnar ju aldrig på att se ett avsnitt utav Carrie, Samantha, Miranda  och Charlotte och deras passion for fashion.

Love Actually - En av mina favorit julfilmer. Det är verkligen hur romantisk som hels och man går bara runt och är lycklig efter man har sett den!

BURLESQUE - Filmer som får en att vilja dansa och sjunga är ju bara ett måste, så vad är inte bättre än att sätta på Burlesque när man är på bra humör! Är även helt galen i filmer som liknar musikaler, så som Mamma Mia, Hairspray osv. Lyckorus!
 
New Years Eve - En film som blivit en tradition att se på dagen inna nyårsafton. Det får en att längta till ett nytt och överraskande år med nya möjligheter! Är också en av de filmer som får en så lycklig och glad!

Nanny McPhee - Sist men inte mins så rundar vi av med en av de filmer som jag blev stört förälskad i redan som barn. Det är en film som inte är en anna lik,därför älskar jag att se på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0