5 januari 2014 +

Börjar sakna mitt ljusa hår, så tog initiativet att boka både klipptid och slingning i slutet på Februari, kan knappt vänta! Var så länge sen jag hade ljust hår!

Mina senastedagar har bestått utav jobb, träning, jag har varit ute och övningskört, jag och min älskling har varit på Statts hotellet och ätit god frukostbuffé, träffat mina tjejer och pratat om de senaste dagarna som gått, jag har jobbat extra som servitris vilket var både roligt och trevligt! I morgon är det måndag igen och jag laddar för en ny vecka. Börjar morgondagen på jobbet klockan 08:00!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du jobbat extra som servitris?:)

Svar: Det var en jag kände som skulle ha en större middag med mycket folk och då fick jag och min syster hjälpa till och vi fick riktigt bra betalt:)
Elin Eriksson Carlström

2014-01-30 @ 16:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0