Germany +

Har varit i Tyskland som utbytesstudent i tio dagar, något utav det bästa jag har gjort! Har fått med mig många fina minnen hem och fått mig ny bekantskap. Har besökt Frankfurt för första gången då vi var där för en hel dag för shopping, har ätit massa med munkar vilket också är något jag verkligen älskar, vi har firat Elin på hennes 18 årsdag då jag och min tysk gjorde cupcakes, jag har testat mig på spaghetti glass, varit på ett spa en hel dag och bara togit det lungt, varit på en vingård och testat vin. Ja jag har fått varit med om hur mycket som helst, fasst att jag var så nervös att jag höll på att få hjärtatack så vart det helt klart värt det! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0